Tu faci știrile!|vineri, iulie 21, 2017

Eurosport colaborează cu Twin Atlantic pentru a lansa „Fuel Your Summer” 

Eurosport, destinația preferată în materie de sport din Europa, lansează campania „Fuel Your Summer”. Clipul, care are în centru pasiunea și trăirile iubitorilor de sport, prezintă competițiile de talie mondială ce vor putea fi urmărite pe Eurosport, în această vară.

Pentru a transmite emoția acestei campanii, Eurosport a colaborat cu trupa rock scoțiană în plină ascensiune, Twin Atlantic, și a preluat hit-ul formației „Heart and Soul” pentru a fi imnul campaniei.

Noua campanie de vară a Eurosport pornește de la imaginea de brand prezentată în noiembrie, care a dus la transformarea și reîmprospătarea imaginii grupului media astfel încât să stârnească pasiunea fanilor din Europa.

Clipul acestei campanii, ce va fi difuzat pe toate canalele TV și pe toate platformele digitale Eurosport, inclusiv Eurosport.com și Eurosport Player, conține atât imagini cu trupa rock, cât și imagini de promovare a principalelor evenimente sportive ce vor îmbogăți oferta Eurosport în lunile ce urmează, cum ar fi Roland Garros, Turul Franței, Cursa de 24 de ore de la Le Mans și Campionatele Europene de Atletism.

Antonio Ruiz, VP Marketing and Franchise Management la Eurosport, a declarat: „Campania de rebranding a Eurosport, din noiembrie, reprezintă mai mult decât o schimbare de imagine. Am vrut să dăm Grupului Eurosport o nouă personalitate, să-i dăm o identitate distinctă, unică. Muzica este parte vitală a unei astfel de experiențe și merge mână în mână cu sportul.”

“Vrem o conexiune cu fanii și vrem să le stârnim pasiunea pentru sport. Cunoșteam muzica celor de la Twin Atlantic și știam că e perfectă pentru Eurosport. Sunt tineri, pasionați de muzică, pasionați de sport și, mai important decât atât, scriu piese frumoase. „Heart and Soul” este o melodie optimistă, motivatoare, de aceea este ideală pentru a susține spiritul brandului nostru. Suntem încântați să colaborăm.”

Adaugă un comentariu