Tu faci știrile!|luni, aprilie 24, 2017

Cel mai rapid portar din lume se fotografiază în timp ce apără un penalty 

Alpha-6000-Neuer-Fokus

Spoiler alert: ceea ce urmează să vedeţi poate fi una dintre cele mai faine campanii TV cu implicări sportive din ultima perioadă: campionul mondial Manuel Neuer promovează α6000, camera foto cu cea mai rapidă focalizare din lume.

Sony este lider de piață în Germania pe nișa aparatelor foto compacte (CSC), însă planurile companiei vizează creșterea cotei de piață.

În acest context, campionul mondial Manuel Neuer apare într-o campanie TV cu reclame de 20 și 30 de secunde la televiziunile germane, unde promovează Sony α6000, camera foto cu cea mai rapidă focalizare din lume.

Campania numită ”Neuer Fokus” folosește un joc de cuvinte, traducerea titlului său fiind ”Focus Nou”, și face o paralelă între cel mai rapid portar și cea mai rapidă cameră foto compactă din lume. În spotul publicitar, Manuel Neuer folosește o cameră foto α6000 pentru a imortaliza propria paradă din ultimele minute ale unui meci.

Campania online a început deja, iar reclama în versiune extinsă (100 de secunde) și scurtă (30 de secunde) este disponibilă pe site-ul Sony Germania și pe canalul de YouTube Sony Europa.

Neuer își va folosi nu doar imaginea în spotul publicitar, ci și pagina de Facebook cu 8 milioane de fani pentru a prezenta fanilor performantul aparat foto în cadrul campaniei, folosind hashtag-ul #NeuerFokus.

Campania reprezintă un pas important pentru Sony în Germania, la nivel de business. În timp ce segmentul de piață al camerelor foto compacte high end se bucură de o creștere rapidă, piața DSLR-urilor continuă să se comprime. Această dinamică va întări poziția Sony pe piața camerelor foto cu obiective interschimbabile.

Campania nu evidențiază doar focalizarea extrem de rapidă, de doar 0,06 secunde a Sony α6000, ci și dimensiunile reduse ale aparatului foto și calitatea materialelor, ceea ce o face ideală pentru orice tip de fotograf.

 

Adaugă un comentariu